czwartek, 17 sierpnia 2017

28. Fizzy moon - nr 4 oraz margarytki

Witam cieplutko!

I znowu czwartek lub w końcu czwartek, czas leci tak szybko, połowa miesiąca za nami, powoli trzeba myśleć nad pracami na wyzwania.

Tym sposobem, w oderwaniu od zamku, szydełka i innych przyjemności powstał mały przerywnik hafciarki.

Powstał miś, który jest bardzo grzeczny dziś. A nawet bardziej, bo przyleciał z balonikami. Mowa o misiu Fizzy, którego wyhaftowałam w ramach zabawy u Jacewiczówny:



Jest to już czwarty misiaczek w tej zabawie:


Nie jest zagospodarowany, ale wyląduje na kartce urodzinowej dla mojego synka, który we wrześniu skończy 4 latka:)

Do końca zabawy jeszcze powstaną 2 misiaczki, już wiem nawet jakie, ale pewnie znowu powstaną na styk w ostatniej chwili. Taki urok przerywników.
********************************************************
Udało mi się również wyhaftować takie małe kwiatuszki, które wyglądają jak margarytki, więc może Kasia zaliczy, bo w tym miesiącu królują w jej zabawie:



Już chyba wiadomo co z tego będzie? Ale na razie muszę wymyślić co będzie z tyłu więc czekam na wenę:)

Pozdrawiam cieplutko na weekend i do następnego napisania,

44 komentarze:

  1. Madziu miś jest cudny!
    zresztą tak samo jak kwiatuszki:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Miś słodziaczek ,ja też je bardzo lubię :-D Margaretki piękne :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mają w sobie to coś. Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Misiek uroczy, a kwiatuszki świetne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiek zabawny :) A z kwiatów może igielnik zrób ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak będzie Beatko, tylko zastanawiam się nad tyłem igielnika co tam umieszczę, mam pewną myśl już nawet :) pozdrawiam!

      Usuń
  5. Misiu jest przesłodki! A kwiatuszki są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Misiek słodki, kwiatuszki też bardzo ładne - fajne biscornu z niego będzie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te miśki. U mnie też już się haftują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te misiaczki są przesłodki, margerytki piękne. Podróż do domu była udana, choć męcząca - padłam po niej jak kawka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu, miś jest grzeczny i przeuroczy. Piękne te margaretki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne hafty Madziu. Miś jest taki uroczy, jestem pewna ze spodoba się Twojemu synkowi.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się te kwiatuszki. Lubię wyhaczać takie wzorki :)
    Co z nimi dalej Madziu zrobisz?
    A miś ucieszy maluszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, igielniczek będzie, wprawdzie trochę duży bo i kanwa dość duża, ale co tam, nie zginie za szybko:) pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  12. Ale super te hafciki , trochę szkoda że nie dałam rady z tymi misiami ale nijak mi się w grafik nie mieściły. :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Aniu, jak się Tobie nie mieści w grafik, to komu? Pozdrawiam ciepło:) ps oczywiście wiem, też nie zawsze daję rady się wyrobić z wszystkim na czas, takie życie, ale nie ma co marudzić:)

      Usuń
  13. milej zabawy w dalszym tworzeniu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Miśki z tej serii są bardzo urokliwe :).

    Na pewno Kasia zaliczy Ci kwiatuszki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję;) pozdrawiam ciepło i dziękuję:)

      Usuń
  15. But these super embroidery, a little pity that I did not manage with these teddy bear but I do not fit in the graphics can not fit

    ก็อตซิลล่า 2015

    OdpowiedzUsuń
  16. Michol jak zawsze uroczy a kwiatki wdzięczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze hafciki, misiak słodki i w fajnych kolorach, synus się ucieszy jak taka karteczkę dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodki misiaczek dla maluszka na urodzinową karteczkę w sam raz. A margaretki na pewno pięknie przyozdobią igielnik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Misiek Super! Piękne również margerytki. Będzie śliczny igielnik :)
    Moje wzory leżą i czekają na lepsze czasy. Papierki pochłonęły mój czas zupełnie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. miś na kartkę - idealny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo uroczy i słodziutki jest ten misiek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Madzi uroczy ten misiaczek, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Miś śliczniutki,i kwiateczki,Madziu Twoje prace zawsze cieszą oczy,czy to maleńka,czy większa.Na karteczce będzie pięknie się prezentował :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł na margaretki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!