czwartek, 8 marca 2018

90. Wymiana "Moja Kartka" - luty

Witam cieplutko!

Dziękuję wszystkim za przemiłe słowa, komentarze i wsparcie. Dziękuję, że jesteście.

Dziś przychodzę do Was z kartką jaka powstała na wymianę u Lidzi. W tym roku tematem przewodnim jest Moja Kartka, i tak w tym miesiącu tworzyliśmy kartki ze znakiem zodiaku osoby, do której kartka wędrowała.



Miałam przyjemność stworzyć karteczkę dla Lidzi, której znak zodiaku to:
waga

Waga w technice pergamano, wykropkowana ze wzoru na krzyżyki, oprawiona w ramkę ozdobną.

Do mnie zaś przyszła  karteczka od Agnieszki:
rak

Dziękuję pięknie i za karteczkę i za dodatki.

Lidziu, dziękuję za zabawę.

Pozdrawiam cieplutko i do następnego napisania,

10 komentarzy:

  1. Madziu to ja CI dziekują za tą śliczną karteczkę, jest taka delikatna, podziwiam Cię za to dziurkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie karteczki są cudne :) Wszystkiego naj w dniu naszego święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu droga, kartki są piękne. Twoja urzekła mnie bardzo - jaka precyzja i kunszt!
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdaleno karteczkę zrobiłaś cudną.
    Dostałaś też piękną,taka wymiana karteczkami to wspaniała pamiątka😊
    Serdeczności ślę dla Ciebie 😚

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu! Cudowną karteczkę zrobiłaś, Piękną też otrzymałaś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki i fajna wymianka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pergaminowa Waga cudowna i taka delikatna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudnie wyglada ta waga!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i każde pozostawione słowo! Dziękuję, że jesteś!